KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

20.8.09

BUTET ...


salam...

butet a.k.a muhamad faiz.... ank buah aku nih.. skang umur dia 3 tahun nk msuk 4 da.... si butet ni rapat gak ngan asben gue.... setiap kali jpe mesti dirg ni ade plan.. p mancing n sbgnye... tp kali ni aku nk cte pasal raya bebrapa tahun lepas... nk dijadikan cite aku pn p la mah dia.... beraya dgn my parent skali la... ms kitorg sampai dia ni sibuk duk pegang2 pensil.. nk skolah cepat la kononnye... ni ha video yang sempat aku amik mase dia tgh duk tulis2 kat kertas tuh.... kalo x clap aku la time nih umur dia baru setahun.... gambr di belakang tuh korang jgn la tgk plak k.... bahaya wooo.. asben org tuh... da kawen da... hehehehehehehe...

entry ni sebagai kenangan sahaja... kerana sekarang butet udah besa ok... ade cite lagi menarik ttg akan dtg... tgggguuuuuuu....
video

0 kekawan suda kasi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...