KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

8.10.09

BUTET OH BUTET

SALAM
lamenyer aku x masukkn new entry... alkisahnyer aku dilanda demam.. itu yang xde mood nak masukkan entry baru.. tapi hari ni aku bertenaga.. so check it out.... alkisah si butet lg... kali ni ragam dia pakai gaun gogoi.. gogoi ni anak buah aku gak... jom tengok... untuk kembalikan mood u all yang penat keje... hehehehehehe...


mase dia pakai baju ni sikit pon dia x malu walopun family aku provok dia... siap xnk bukak g.. lastly dia cakap kat my mom, "nek, amik gamba adik..." ... hehehehe.. time ni aku xde.... so xpat la aku snap dgn berbagai gaya.. gaya pemalu ni je la yang aku ade ihsan dari my mom.... itupon hp bkn kamera.. so pic ni xlah cntik sangat... adiossss...

0 kekawan suda kasi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...