KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

16.10.09

DAH JUMPE

SALAM
hmm kali ni nk bg tau.... aku dah jumpe... huhuhuhu... suspen tul kan.. aku da jumpe eskrem yang aku cari2 selama nih... eskrem ni kecik2 dulu je ade... skang mang susah nk cri.. regenyer murah jer... rm0.50.... perisa vanila disalut coklat.... susah woo nk cri eskrem ni... dolu2 ni antara peberet aku... kalo aku jumpe mesti beli.. td aku singgah kdai ternmpk plak eskrem nih..... yummmyyyy.... akhirnyer aku jpe... jgnkn bndr kat kg pn ssh nk cri eskrem nih... kat tempat aku la.. tempat korg aku xtau... tp yg penting aku da jumpe..... alhamdulillah....

ha ni la en eskrem tu...

jenama dia coco bar... dr always kot... hehehehe.. tang tu idok la aku tau...

tgk ni... yummyyyyy... aku mang suke eskrem nih... kalo korang ade jpe belikan tuk aku yer....

6 kekawan suda kasi komen:

Lady of Leisure said...

hehehe.. pijot lady pon suke eskrem ni.. teringat dulu petang lepas balik skolah pi mengaji, mesti beli eskrem ni kat kedai runcit.. pastu makan eskrem ni sambil jalan kaki nak ke madrasah tpt ngaji.. hehehe

MIEZA said...

Pijot, eskrem ni memang sedap..akak pun suke makan masa kecik2 dulu, tp skg susah gak nak dapat eskrem ni..

pijot said...

hehehe.. tul tu lady n kak mieza... sdap kn eskrem nih.. tp la ni ssh tul nk jmpe.. dak2 skang pn xske eskrem nih... ye la skang kn da ade mcm2 eskrem yg lg advance.. huhuuhuhuhu

kelly910 said...

pijot.. rasanye dulu eskrem ni jual satu 20 sen je kan.. sekarang berapa harga dia ek?? lama dah tak makan eskrem.. he..he..he..

Pijot said...

kelly skang eskrem ni da 60 sen.. tp ttp rse berbaloi2 gak ler.... jnji dapat lik mkn kegemaran di ms lalu.. cewahhhh...

ezany said...

penah mkn gak eskem ni dulu.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...