KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

16.10.09

JIRAN LAGI

SALAM
ha topik ni lagi.. hangat ni topik jiran... alkisah kat mah akk ipo aku lak.... katenyer mah sebelah dia tu warga nurse semuanya... ade 4 org.... 3 da kawin.... tggl la sorg ni... yg lom kawin ni badigol skit.... ade ke ptt ade satu hari tu SIL aku bru lik keje... ngn en somi dia la... tingkap mah sebelah ni xtutp... si minah gediks nih leh lak time tuh tgh pakai baju... da nmpk SIL balik dia wat vodo je... xde pon nk tutup tingkap sume.... nmpk la segala mala barang antik dia tuh.... bangang x bangang nye pompuan????????? murahan sungguh... da tau my biras ade time tuh p la tutup tingkap.... ko ingat barang antik ko tuh cntik???????? suka suki je tunjuk kat org???? bihtu tang somi ko nti ko tunjuk pa kalo skang ko da tunjuk sume kat org????? pe punyer ponpuan la mcm nih.... da la tuh, bile my SIL tegur dia di waktu yg lain konon nak beramah tamah la kn, bleh plak dia wat bodoh jer.... masyaallah... pe nk jd la dia nih??? yg 3 org lg tuh ok jer.... ye la da tahap makcik2 kn.... yg gedik ni dlm lingkungan lewat 20an la gitu.... korang rase ape ptt my SIL wat ngn jiran dia nih??? kalo aku la... harus aku ajk en daddy pindah xpon ltk tmbok setinggi2 nya..... kalo da pakai baju pun duk selamber je x mustahil dia akn goda en somi kiter kn???? pompuan tuh aku klasifikasikan sebagai desperate.... nak kawin tp xlaku... xde jntn nk.... ntah2 bg free pon org xnk.... ko tuh keje public (nurse) perangai bia la lek lok skit... hishhhh xpaham aku.... to kak long, be careful.... pasni make sure ko protect mah ko ngn ape2... bia xnmpk mah dia ok... hehehehhe... sekian.....

2 kekawan suda kasi komen:

eL said...

bongoknyer pompuan tu....mmg dasar x reti malu tul!!!!

pijot said...

tu la pasl... cm desperate sgt plak.. ee geli aku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...