KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

13.10.09

SAYANG DADDY SGT2...

SALAM

alkisahnyer.... aku ni teringin sangat nak makan kek coklat... dari last week g.. tp aku xde plak usaha nak cari... aku pun xcakap ngn en daddy.. just cakap kat SIL jer aku nk kek tuh... so i soh la dia watkan.. hehehehehe.. ngengade tul aku nih kn..... bio la kan.... tp dek kerana xtahan da perasaan teringin tuh ari sabtu lepas aku cakap la ngan en daddy.. aku sms je sebab dia keje time tuh.. around 8.30pm la aku sms dia... "daddy, mummy nak makan kek coklat la.. nti tlg crikan eh.. xde kek pon ade donat coklat pon xpe.. plzzz..... i beg u...." ... makanyer en daddy pon reply " anything 4 u dear" .... hati aku da berbunga2 time tuh.. da terbayang kesedapan kek coklat... tapi bile daddy balik je tgn kosong.. katenyer xsempat beli coz kedai da tutup.. ye la da kul 10 time dia lik tuh.... aku kecewa gak tp aku cakap ngan en daddy " xpe la.. esk je k.. kn esk nk p econsave..." ...

esoknye uteh call aku.. katenyer nk dtg.. aku kelam kabut time tuh.. ye ler barg apepun xbeli g.. trus mandi n p econsave.... mmg agak kelam kabut gak ler.. 1 sebab org ramai... 1 g kejar mase uteh nk dtg n daddy nk keje.... settle beli trus lik mah mask... so dapat lah masak siakap stim, ikn masin berlimau, sawi goreng ngan pe g eh??? lpe la plak.... ha sambal gesek... sambal mentah ikn bilis + bawang + limau ditumbuk.... limau tu perah ler... tu je la aku mampu bg uteh mkn... tp dia dtg lewat... aku n daddy mkn dulu memandangkan dady nk p keje.... malam tu aku terasa g nk mkn kek cklat.. terigt plak kerana kelam kabut xsempat cri kek... skali lg aku msj en daddy... " nak kek".... en daddy reply "k.. nti i cri k" .... tp kali ni skali lg aku kecewa.. en daddy balik dgn tgn kosong.. tp kali ni aku tak tertahan da.... kecewa teramat ok... automatik nangis..... aku pn xtau npe aku nangis.. yg aku tau aku nk sgt mkn kek coklat... sedihnyer..... tp aku cpt tersedar.. bkn slh en daddy... kn aku leh cri sndri.. g pon en daddy da usaha.. da kdai tutup nk wat mcm ne kn....

kek coklat yang baru aku kuakn dr peti es

jeng jeng jeng... chewahhhh.... semalam aku balik tuk lunch.. en daddy da sampai dulu.... aku masuk je mah en daddy pggl aku... "mummy cpt tgk ni org asli bg daddy ikn semilang"... aku xcited la tgk kat dlm peti es.... skali bkn ikn la... ade kotak kek la.... xla besar tp aku tau itu kek coklat.... wah terharunyer.... harus aku bg big hug n kiss kat en daddy... luv u very much.... xtggu da.. aku trus amik n mkn.. ermmm yummy... sedapnyerrrr...... akhirnye..... aku dapat kek coklat itu...... i sungguh happyyyyyyyy....... muaaaaaaahhhhhhhh.....


hehehehehe... da robek loo.. aku xsabo nak makn time nih... da mkn baru snap...


7 kekawan suda kasi komen:

Lady of Leisure said...

sedapnya cake coklat..
september lepas besday husband lady beli kek coklat jugak.. nyum3...

fisa othman said...

wah!!!kek coklat...
sedap...sedap...

pijot said...

wah rupenyer rmi peminat tegar kek coklat... best kn fisa n lady.... nti ade mse kiter hang out sesama n mkn kek coklat... hehehehehe

Anonymous said...

weii..sedapnyer..xpe,blik ni aku trus buat..hehehehhe

amirakim said...

salam ziarah

eL said...

sakannyer mkn x toleh kiri kanan yer!!!ko x pelawa aku pon!!!

pijot said...

oit... mn ade xpelawa la.. aku da pelawa.. ko yg kater xnk.. huhuhuhu.. cbe ingt lik.. ade kn dlm mpi ko mlm tu???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...