KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

26.3.11

DAKU GUMBIRA

SALAM UOLSSS..

ampun dan maaf yer sbb da lm x wat entry.. (poyo je kan pdhal tau xde sape nk bc pn blog den.. hehehe) .... arini daku gumbire... gumbire sbb byk faktor...

1. manja da sihat dr demam tumbuh gg kedua.. ngeee.... suke gigit my cik b ok.. sakit!!!

2. daddy da blikan car seat manja.. so total car seat manja ade 3... hak umi kasi tuh, manja da makai n sgtlah lasak.. so, terpksa bli baru hak ade pemegang.... mcm ni ha.... sejibik manja punyo... so da selamat disitu.... hak umi kasi, mummy da p anta tuka cover.. so leh la nuka2 nti... nti nk suh atuk bikin pemegang.. how?? suh atuk je pk.. hehehehe..


3. mummy da dpt deep freezer.. hehehehehe.... tq daddy.... knape ianye perlu?? sbb mau ltk susu manja.. x byk mn stok ebm manja tp da pnuh peti es n x leh ltk lauk.. so daddy terpksa pk solution n here it is.. lalalalalalalalalala .... 

4. umah yang kami beli hampir digenggaman... alhamdulillah,...

actually, sume ni rezeki anak.. kami x riak yer.. saya cume ingin mengucapkan terima kasih utk sume yg mendoakan saya dan keluarga.. so pd sipolan yg asik xpuas ati ngn aku tuh, kalo ko rse sume ni kehendak kami, bukan keperluan.. meh aku hempuk mulut ko ngn deep freezer aku... jgn smpi dek mulut spm ko kantoi yer... adioossss.... 

p/s : x doakan pn yg x baik kat orang... biarlah org wat kami sekeluarga tp tidak kami... ko still nak burukkan kami?? silekan.. tq a lot.. susah2 je kasi kami glemer...

0 kekawan suda kasi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...