KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

9.3.11

Patut kan aku marah???

Salam

Hmmm.. Aku rase aku ptt kan marah??? Of coz la... itu suami aku.. itu anak aku... nape mesti org pertikaikan??? yes aku mmg suke soping.. its my money.... hasil susah payah aku keje.... so biaq p la aku nk wat pape pn... nape perlu persoalkan??? selama ni x plak kami anak branak kebulur xde wet.... aku soping pn barang keperluan.. yes ttp namanyer soping tp utk ANAK aku.... salah eh??? membeli belah barang keperluan anak??? salah ke tuh???

Aku beli dypers manja.. aku beli susu manja... aku beli barang mandian manja... salah eh?? aku beli baju selai dua utk manja sbb dia mkin membesar... salah eh??? salah eh aku beli brg dapur utk kami anak branak mkn.. salah eh??? itu namenyer soping sakan ker?? itu namenyer kehendak ker??? naper perlu persoalkan...

mslh nyer di sini... nape mesti nak jd mulut longkang?? perlu ker?? aku x penah usik orang... aku x plak duk sibuk mengate hal org.. bli itu ini.. xpenah... aku x pnh plak persoalkan wet gji org... ke mn wet org... xpenah... bahkan aku x amik pduli pn ape org wat.. ape org kate.... aku diam.. walopon aku ade geram.. tp aku ttp diam.. aku ttp pujuk ati aku... tp since laki aku n ank aku org persoalkan... itu aku amik pdulik.. ITU PANTANG AKU..... ORG AKU SAYANG KO DA KOTAK KATIKKAN.... itu da salah besar... da bikin aku makan ati.. bikin aku wat keje x sepatutnyer aku wat..... ya... itu aku.. kalo aku da marah aku akn benci.. bile aku benci maknenyer SELAMANYE AKU BENCI.... SO JGN NK MARAH AKU, PERSOALKAN AKU KNAPE AKU WAT MCM NIH.... nak sgt kan?? kurang ajar kan.. menjaja citer x benar ttg family aku.. nah amik ko!!!!!

org lain ade mulut dia jage leklok.. bkn duk jaja citer sn sini... kalo dr muda ko da mcm tuh... nti smpi tua pn gitu.... skang aku da mule benci... so pepaham jer la..... DASAR SIALAN... Aku pn heran.. ape mslh ko?? smpi ko nk wat citer mcm ni?? ko tau ke susah aku??? tau ke mslh kuarge kami?? pnah x ko amik tau?? pnah x tnye aku sihat x.. ank aku sihat x.. laki aku sihat ke x???? x pnh kan?? pnh x amik tau ape jd kat kami?? pnh x pk knape kami meminggirkan diri??? pnah x?? xpnah kan?? sbb pd ko, kami ni mcm lalat jer... xperlu amik tau pn.... pnah x ko terpk ms kami susah?? sbb ko tgk ms kami sng... pd ko kami ni xde mslh pn!!! sbb kami xnk bgtau kat ko... ko tgk la hasilnyer.. bgtau bnda skit je kat ko.... lastnyer hasil mulut longkang ko tuh jd mcm nih.... ko da bikin suami aku menangis... da bikin aku menangis.... btpa skitnyer ati aku mengenangkan perasaan suami aku yang telah ko guris???


MULUT LONGKANG KO TUH AKAN WAT KO JATUH SUATU HARI NANTI... MS TUH KALO KO NK MINTAK TLG AKU, XKAN AKU TLG!!!!! KO XPNH BERSYUKUR SBB KAMI SLLU BACK UP KO, PERTAHANKAN KO MS KO DISERANG AMARAH SEORG IBU.... KO XPNH PN UCAP TERIMA KASIH..... XPE... ALLAH MAHA ADIL.. ALLAH MAHA PENYAYANG... AKU DOAKAN KO BAHAGIA.. MGKIN DGN KAMI KO BOLEH LAH NAK BIKIN ONAR... TP SAAT TIBE BUKU DAN RUAS NTI KO AKAN RASAIN!!!!!!

1 kekawan suda kasi komen:

Tina Othman said...

pija..biasalah manusia ni ada setengahnya mmg suka carik pasal, carik buruk org tanpa sedar diri sendiri pun byk yg tak betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...