KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

2.4.11

Nape Mesti Aku?

Salam...

Aku sedih la... 
nape mesti aku?? aku sllu jd mgsa.. 
bile org mintak tlg.. aku tlg seikhlasnyer... xde berkire..
 tu pn org masih kate aku kedekut... 
ye aku kedekut kalo brg aku atau anak aku org musnahkan.. 
of coz la aku marah kan.. nak dpt bkn sng.. 
tp bile org susah, aku yg pertama dtg tlg.. org skit aku gak manusia g melawat.. 
org xde wet, aku gak manusia kasi wet.. tp... xpenah pn org say tq to aku nih ha... never.. 
bahkan siap umpat keji kutuk lg ade...
 kate aku berlagak... kate aku nk soping kelas jer..
 kate aku mcm2... ade plak tuh, dia siap mention aku ni xde pape hubungan lg ngn dia.. 
tp bile dia susah sape tlg?? aku kan... 
xplak ms susah tu dia ckp xmo aku lg... nape?? 
nape mesti aku?? nape nk slhkan aku jer?? ye alhamdulillah aku bhgia skang.. 
alhamdulillah ekonomi aku ok n murah rezeki.. 
so aku mmg xkisah kalo org mintak tlg..
 aku pasti akn tlg.. tp tlglah...
 aku merayu jgnlah bile aku da tlg ko ckp mcm2..
 aku bkn x ikhlas.. bkn nk berkira..
 tp aku nak la jugak org hargai aku... 
28 thun da aku.. x sekali pn org2 tuh ckp tq kat aku.. never!!!! org ade mslh.. 
eh luahkan kat aku.. aku dgr.. kasi pndapat... 
aku tlg lg tuh... skali bile time aku..
 org lari.. kasi alsan mcm2.... aku ttp disini... 
menolong pd mereka yg x reti bersyukur..
 tp aku rase smpi sini je yer... aku da muak!!! aku da rimas!!! 
ape aku wat sume slh kan ms korang sng?? 
bile korang susah aku btulkn??? 
so tibe la saat aku kan amik tindakan bahawa 
AKU XKAN TLG KORANG LG.....
 pepandai la nak idup.... 
usaha tangga kejayaan...
 chaiyok!!!!


2 kekawan suda kasi komen:

AkmaFaizal said...

sabo2..tak semestinya kita tolong derang tu, org tu mesti tolong kita. jangan berharap sangat. mungkin ade org lain yang lebih suka nak tolong kita. semua yang berlaku ade hikmah. jangan berhenti buat baik. Allah Maha Pengasih kan.. :)

Pijot said...

hmmm tu ler.. daku x la hrp dia wat baik gak.. sbb tau dia xkn wat gitu.. ngeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...