KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

8.6.11

Ibu MAnja

Salam..

Adoi..
Da lama nk tulis entri ni tp nape asik lupo...
ni da igt... ampun ibu... hehehehehhehe..
actually dr dlu since manja da mule minum susu formula,
aku duk cari ibu susuan...
ade yg willing tp daddy lum approve.. so terpksa la mencari lagik..
skali tetbe aku terima inbox fb from ibu manja..
pas menjalani interview n tunjukkan pic ibu ke daddy,
daddy approve..... yes!!!
so aku pn setkan la masa tuk jumpe...
ngee...
ibu manja ni lecturer kat KUIS....
nggeeee...
so ke KUIS la aku...
santek.. amazing.. itu la perkataan pertama ms masuk KUIS.....
mmg menakjubkan...

ni slh satu view kat sn

hehehehehehhehe..
fyi, utk masuk ke sini korang kna makai tudung...
kawasan memakai hijab tu...
ZON MENUTUP AURAT
xkire lah korang islam ke x... ttp kna makai... utk gegurl ler....

bukn zon menutup aurat jer.. dlm tu pn zon lrgn merokok.. seb bek daddy x smoke ok

ms kat mah ibu.... sume ade...
mmg superb... mkn ns lemak...
manja lak masih memalu...
yes ank dr i tuh mmg pemalu la weh..

dia malu ms memule jer.,.. bile da dpt tune... mcm ni ler jdnyer

with ibu n abg serta kakak manja

opsss lupe lak...
actually ibu manja ni knal aku from grup KIM ditmbh perisa lak oleh intan...
my mentor... hehehehe.. rmi mentor aku dlm breastfeeding nih...
now manja da fully bf... aku bbtul bersyukur...
impian aku dan hak manja telah tertunai..... alhamdulillah...


ni ler hasilnyer.... ade 7 bgkusan siap berlabel... tq ibu... memudahkan aku nk kasi ke manja..
dan skang manja dengan rasminyer bergelar ank susuan pn azyan masiron dan suda say no to susu formula dlm tempoh memenuhi haknya... ngeeeee.... mmg aku nk ucapkan tq sgt kat ibu utk pengorbanan dia.. hanya allah swt sahaja dapat membalasnya... semoga ibu murah rezeki lagi yer..... now sepjg mah bs, manja mmg minum ebm... 2 btol ibu dan 3 btol dr mummy.. mlm lak direct from mummy.... mummy pn nk doakan agar susu mummy sentiasa mencukupi untuk manja... insyaallah amin




0 kekawan suda kasi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...