KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

25.6.11

Mc D and Manja New Fren

Salam...

selamat pagi uolsss...
memndgkan kebizian haku skang..
wat audit utk kompeni nih..
so blog agk bersawang..
mate da xknal huruf...
kenal nombor jer..
sian eh??
hehehehe..
benonyer aritu aku da bikin daddy IKAN SEMILANG GULAI + KUNDANG...
smpi mimpi kot dia nk lauk tuh..
so suda bikin desert puding jgung, suda masak lauk utama sume...
aku mkn dlu...
wajib begitu..
sbb manja kat tgkat atas... titon...
kaklong jaga n daddy lak work..
sodap plak aku masak...
pes time tuh masak lauk tuh...
tgh makan nmpk lak iklan GCB @ mcd..
uwaaaa i want it...
daddy blik je pe lg...
i want that daddy!!!
pdhal bru pas mkn nasi tuh...
alasan baik utk kaber adelah manja nyem2 tadi.. 
so mummy lapa blik..
hahahahaha ok kan???
p ler mcd...
bese la... daddy jarang tolak kemahuan aku...
mmg habit dia kot... luv daddy.. ngeh ngeh ngeh...
smpi je mcd manja da tunjuk2 da...
wah excited dia...
pes time makan mcd kan....
aku orderkan bubur tuk dia..
aku amik GCB, kaklong mcchicken, daddy lak chic mcdeluxe...
perghhhh manja pndg keliling..
xduk diam dia dlm child seat tuh...
smbil kunyah2... ngeh ngeh ngeh.... 

ni kawan baru manja... seronok tul dia ngn member baru nih.. ngeh ngeh ngeh

pas p mcd kami singgah fun fair nih...

lagi ler manja teruja bile singgah funfair....
lampu kaler2 hokeh...
menjerit2 dia suke..
asik nunjuk sn sini...
tp manja too small la nk main tuh..
kalo da toddler pn igt mummy kasi ke manja??
no no no
a big no!!!
mummy bawak sini pn sbb nk manja tgk kaler...
and sgt berhasil biler tgk manja suke...
ngeeeee
nti kite p jejln tmpt len plak eh... muaaaahhhhhh





0 kekawan suda kasi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...