KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

27.10.11

Homemade Pizza

Salam...

Menu homemade lagik..
lagik lagik lagik...
muehehehehehehehe...
kali ni aku bikin pizza plak..
pizza ni permintaan daddy dan resepi dari mat gebu...
korang leh dapat kan resepi kat situ...
untuk doh la...
memang terbaek la..
gebu sungguh...
kredit untuk CMG...

manakala bahan untuk sos plak..
sendiri bikin guna bahan yang ade kat umah je ler...
ngeeeeeeeeee
aku wat dua versi pizza...
satu pedas ... satu g bese jer...

bahan-bahan yang aku gunekan :

tomato puree
oregano
basil
parsley
sosej
bawang
keju mozzarela
untuk pizza pedas bahan masih same cume tambahkan cili kering yang dikisar ajer.. 
lebih elok kalo dimasakkan dlu cili tuh... 

 pizza ni versi x pedas... memang dibuat khas tuk manja ngn kaklong sebab diorang xleh pedas

yang ni plak pizza versi pedas... untuk aku ngn daddy.. muahahahaha..
memang terbaek la... pizza yang sememangnya gebu!!!!
terbaek... tq CMG







2 kekawan suda kasi komen:

Krsty Pinky said...

macam lazat jek..nak sket muleh???hehheee

Pijot said...

mai ler dtg mah... anytime leh wat kan.. ngeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...