KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

17.11.11

Gelap nye Hati Kamu

Salam...

Alkisah..
semalam on the way balik keje....
nak p jemput manja...
sampai satu simpang, aku nampak ade sebiji kancil kaler biru gelap dengan 
plat no W** 237 ** tu sbb x igt huruf ape...
tengah tunggu jalan clear untuk keluar simpang...
lama aku duk blakang kete tuh...
xkua2 simpang lagik...
aku tgk byk kali gak jln clear dan amatlah boleh dia nak klua..
sampai satu masa, jalan mmg xde kete, barulah dia klua...
da klua aku pn folo la.. kebetulan kami menuju jalan yg sama... 
ms tu aku masih bersabar.. walopon kete xde dia pandu 50km/j..
sabar lagi nih... aku nk potong dia xkasi... 
cara pemanduan dia plak ke  kiri kanan jer....
xpe sabar pija...
kebetulan plak baru lepas hujan ms tuh....
dr kejauhan aku nampak la lori yg diparking di tepi jalan...
nampak jugak kesan tayar lori kat jalan tu agak berlumpur...
kalo ikut logik kite la kan... mestilah kite elak kesan lumpur kan??
tapi kete kancil tuh dengan dengkinye lalu kat kesan tanah dan hasilnya adelah aku xnampak jalan buat beberapa saat..... puas aku wipe cermin!!!
wah ini mendatangkan kemarahan... kalo jadi pape kat aku dia nk tggjawab ker??
aku masih sabar lagik... mgkin dia xnmpk kesan lumpur tu kot...
tp nampak sangat la penipu.. sebab aku yg blakang dia pn prasan kenapa dia xprsan??
pk baik je nih.... dalam ms sama masih cuba nk potong dia 
tp dia masih dengan posisi yg sama..
xkasi aku potong dan ke kiri kanan......
sampai akhirnya kami berpisah di simpang jalan di mana dia nk ke kanan dan aku ke kri..
sempat aku tgk dia... dia wat muka x bersalah... 
lelaki!!! ade pompuan duk blakang... adekah dia sengaja nk kenakan aku lantaran aku ni pompuan?? selalu gak aku kena ngn driver lelaki nih...
sengaja mencipta kemarahan... konon nk tkut2kan aku...
halllloooo.. wa x takut la bro... wa ade lesen maaa... xkoser la nk layan korang tuh....
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....
balik je daddy malam td leh tanya aku..
mummy wat air brush eh kat kete???
rase nk jeritttttttttttttttttttt.....
eeeeee gerammmmmmmmmmmmm.....
lg geram bile aku mn ade ms nk ke car wash...
dr ptg smlm smpi ke la ni org duk pndang kete aku sinis jer....
berlumpur sakan kannnnnnnnnnn


cantik x air brush nih?????




0 kekawan suda kasi komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...