KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

14.11.11

Makaroni Bakar 2 Versi

Salam...

dalam pada manja mengamuk aku masih lagi mampu memasak...
haahahahahahaha.. supermummy katenye...
menu yang terlalu mudah...
makaroni bakar.....
ade dua versi...
satu versi untuk manja..
satu g versi utk aku dan daddy (pedas)

versi 1 ni utk aku dan daddy...
buat seperti makaroni bakar biasa...
tapi aku gunekan bahan2 yg sedia ade kat umah jer..
kate ringkas kan?? so cara lapisan pn suka suki aku je la...

versi 2... eh budak ni da makai baju ....
versi ni untuk manja.. sobab tu kocik cinonit je bekasnye....
manja makan ni licin ok...
tapi ntah nape aku lebih suke manja punye plak...
pasai manja nye lain skit dr kami... selain x pedas manja makai cheddar cheese slices..
kami makai keju mozarellah... muahahahahaha..
kannnn suka suki aku..
tp alhamdulillah dua2 versi licin... ngeeee.. lalalalalalaalala






2 kekawan suda kasi komen:

:: Mrs.Eady :: said...

ala manje nie...sgt manja tau :)

Pijot said...

hehehehehe.. seb bek baru sorg kan... ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...