KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

28.2.12

Kek Karamel VS Kek Belang Mini Kalerful

Salam...

hukhukhuk...
lama nya tak update sini kan...
bizi tahap gaban la...
aritu aku try wat kek karamel..
alhamdulillah menjadi..
sedap dan memang enak di makan masa sejuk....
yang penting laki ai suke..
cumenye karamel ai tak lawa...
kna try lagi ni tuk asah skill..
mana tau leh wat duit plak kan kan kan.......

sebelum bako cantik je kejadiannya....

da bako lapisan karamel ai failed.... maybe gula tak hancur...
pastu kaler karamel tak sekata...
tak pe nanti ai try sampai ai terer yer.....



dalam masa sama aku wat gak kek belang mini kalerful...
hak ni aku tak berapo gemor...
tapi aku pass mah ibu manja...
licin!! muahahahahahahahaha
kek ni makai coklat putih... tu aku tak gemor....
resepi sila klik sini yer....

2 kekawan suda kasi komen:

Izwa Kamaruddin said...

asal buka je makanan asal buka je kek la..alahaiii..terliur ko tau tak terliuuurrrr!!!eerrkksss...

Pijot said...

wek wek.. ko x pasti lg p ke x pd kan??? p je la pd.. meh berumah tgga kat mah ai.. x la mewah mcm grand lexis tuh.. tapi ade kek.. bole gitu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...