KeKAwaN

THIS ENTRY IS MINE!!!

23.3.12

Mak Abah ke Rumah ALLAH SWT

Salam...

semalam 21.03.2012  mak dan abah sudahpun berlepas ke Mekah untuk mengerjakan umrah...
pagi ni tadi kol 10++ mak call.. katenye mak da sampai..
alhamdulillah.. semoga mak abah sihat di sana dan dapat menunaikan umrah dengan sempurna dan tenang yer..
adik dan family kat sini ok2 jer....
cumenye malam tadi je manja melalak... pas balik dr anta mak abah... hukhukhuk....

semalam yang ade pun pakngah and the geng, besan mak (mil dan fil iolss le tuh) dan akk jer...
ateh and angah and kaklong anta mak kat port pengambilan di kampung jer....
along tak berkesempatan jenguk mak lantaran perlu melaksanakan tugas.. 
kna jadik fasi la rasenye.. kursus ape ntah.... 
tapi tak per.... nanti balik kite jemput mak berjemaah ye korang..
muahhhhhhhhhhhhh

mak dan abah menjamu selera.. katenye abah mau kehepsi.. so ai belikan ler.. 
kat sana mana ade kehepsi spicy... rase aku je la.. muahahahaha

sungguh berselera mereka kan... manja memang ayam pagi petang siang malam

sebahagian dari rombongan mereka.. total sume ade 9 buah bas.. 
korang darabkan la sendiri berapa ramai rombongan nih

mak ai.. comel kan.. like me isn't??

masa ni fil ngn manja berjalan2... tggl la mil bersama kami2 nih....
dr kiri mil, mak, akk ai dan anak2 dia.. dak cica ngan aqish

kami2 lagik... ngeh ngeh ngeh..

bergambar ngan abah pulok.. malang sungguh... ms ni la kamera ai out of service...
so makai kamera henpon cap hayam je sume pic2 nih pong.. muahahahahahahaha

semoga perjalanan mak abah berjalan lancar yer... semoga diberi ketenangan kesihatan dan kekuatan dalam menunaikan ibadah di sana yer.. kami kat sini jgn riso.. kami ok je..... doakan pula adik ke sana suatu hari nanti.. insyaAllah.. Amin..





2 kekawan suda kasi komen:

:: Mrs.Eady :: said...

aminn..semoga mak abah selamat pergi & selamat kembali hendakNya,amin!

Pijot said...

amin.. tq dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...